KLIK DI SINI!

Saturday, July 3, 2010

Akukah yang bersalah?


       Kunci rumahku tetiba je hilang...argh...dimanakah dikau bersembunyi? Tak psl2 aku yg kena bebel dgn suamiku...Aku pasti aku ltk kt ats tempat duduk kereta tp nape je tetiba boleh hilang?Tulah...gatai pi bwk kunci rumah dua2, konon2 nk memudahkan tp akhirnya ginilah jdnyer...Nilah akibatnya mlm tadi sibuk2 ajak pi Sakan! Siapakah yg bersalah???. Ni sume kes bls dendam dek krn suamiku b'janji nk pi Jakel tp tak jadi, last2 ajk pi Sakan.
     Tapi tak phm betullah..nape kunci tu boleh hilang? habis keta dh selongkar tp tak jumpa gak...bimbang jgk..kalau kunci tu t'jatuh kt dpn umh then ada org lain jumpa,almtnya mmg tak selamat! Kalau kunci tu jatuh kt tempat lain takpelah... org takleh detect sape punyer...tapi dimanakah kunci tu berada??? Lepas dgr lontaran ketidakpuashatian suamiku coz aku selalu hilangkan kunci pastu dia bleh relax je..aku plak yg gelabah cari (adakah itu tandanya aku yg bersalah...huhuhu...). Abg jgnlah buat muka toyer ngan istrimu ni...last2 suamiku ckp "Benda dh nk hilang, nk buat cmner..ganti jelah...". Uihh...tp prsnn ini masih tak tenteram ingatkan kunci rumahku itu...
Ingatanku: Bila suamiku marah, baik berdiam diri...Diam membawa selamat!

1 comment:

Anonymous said...

kesiannyer dia..