KLIK DI SINI!

Friday, May 21, 2010

CERMIN MATA

Tiba-tiba telefonku berbunyi dan terdengar suara suami....'ma, balik ni jangan lupa beli susu echa'nama panggilan untuk Amsyar Harith...kebetulan suamiku kerja shift petang hari ni, t'paksalah aku beli gak susu secara solo! Dalam kepala otak aku dah set nak singgah c4..
aku beli 2 susu ducthlady choc 123, tiba2 terpandang plak focus point, mula2 nk usha lens,tetiba terpandang plak spec jenama Bonia ada butterfly...alahai comelnya...opticiant tu pun mengayatler ckp spec tu ada diskaun 30%...hmmm...bleh tahan gak...akupun deallah ngan dia....ingat nk buat spec yg bleh change colour bila hari panas cam Pakchu kimi buat baru2 ni....pk2,aku bukan kerja sitepun nk buat cmtu (lgpun harga dia mahal sket!). Last2, aku amik yg clear, nipis n thn calar...& if bg spec lama dpt lg potongan harga RM50(focus point kata tuk derma org2 miskin)...kira ok gak.
Sbnrnya tak planpun nk beli spec, tp terlanjur b'jln tanpa ank2 disisi,terus je beli lgpun nk tunggu shopping ngan suami keje memanjang....

No comments: