KLIK DI SINI!

Wednesday, November 10, 2010

Jamuan Akhir Tahun 2010.

High Tea di Star Hill, Johor sempena Jamuan Akhir Tahun 2010. 
Kehadiran guru tak berapa memuaskan coz menghadiri beberapa kursus. Kesian mereka, dahlah dah bayar tapi tak dpt makan..takpelah kami dah makankan sampai senak perut...Mesti dalam hati geramnya kena gi kursus di saat2 jamuan...ekekeke!
Acara ringkas ini dimulakan dgn bacaan doa,pastu makan, patutnya berhenti makan sebelum kenyang tapi kami makan je walaupun dah sendawa berapa kali..hehehe coz fikir dah bayar, nak taknak kenalah ngap, dan ngap, dan ngap...selepas makan, ucapan dari GB, guru yang telah berpindah, penyampaian hadiah dan Lucky draw...
Makanan boleh tahan sedap, lagi2 perut tengah dikosongkan...
Nampak cam dah tembam sikit pulak...kena diet or exercise ni tuk kuruskan badan! Ingat nak pakai tudung 2 layer yg beli ngan kak Imah tapi cam malu plak nak pakai, last2 pakailah tudung ni gak...
Sedang aku sibuk2 snap gambar kad di atas, tetiba nombor 0050 kena sebut..dpt lucky drawlah...
Walaupun dapat barang bukan ribuan ringgit, tp aku tetap menghargainya...cewah...ha...bawah nilah sampul hadiah nombor 29 yang aku dapat! Tengok luar je aku dah dapat agak dapat apa...
Kuih muih yang tak larat dimakan coz asyik bantai makan 'cheese cake'...

Jam di bawah inilah yang aku dapat dan diletakkan di rumah emak...
Dapat 'report' dari emakku, Amsyar melampau semalam...emak takyah informpun kami dah dpt agak!
Lagi2 bila dia tgh ngantuk blum tdo tengahari, memang dia jadi buas! 
Apapun 'thank you to my mom and I'm really appreciate it'!
dan kami balik dari rumah emak pada jam yg tertera di bawah setelah menonton cerita 'chinta' dan solat Maghrib.
Diharap anak2ku tak menjahanamkan jam ini coz aku tak gantung...
 Nota kaki tanganku: Semoga kita dapat menyelesaikan kerja-kerja 2010 dengan sempurna sebelum tiba 2011!






No comments: